En av de första bilderna

Här ser ni en av de första bilderna jag lyckats åstadkomma med min nya kamera. Ett tappert försök till närbildsfotografering som jag ändå är ganska nöjd med.

Nästa fråga är vad jag egentligen har fotograferat. Mossa eller lav? Här måste jag erkänna att mina kunskaper i biologi är ganska bristfälliga, för att inte säga usla. Kanske någon kan upplysa mig om vilket av de två alternativ jag tror är aktuella; mossa eller lav?

Mossa eller lav - det är frågan
Mossa eller lav – det är frågan
Kommentera

