Helgbilden 1 mars 2015

En relativt lugn helg når snart sitt slut. Utöver att ha hjälp sonen med flytten har jag mest tillbringat helgen i skog och mark med min älskade, gamla hund. En god stund tillbringades i ”mossiga skogen” där mossan tagit överhand över det mesta och där vi också tog en tur I människans fotspår.

Helgbilden för denna helg får givetvis återspegla den lugna och avkopplande helg som snart har passerat.

En tur i "mossiga skogen" har vi klarat av.
En tur i ”mossiga skogen” har vi klarat av.
8 comments on “Helgbilden 1 mars 2015

  1. De gillar jag med fast utan hund då. Vacker bild på ditt träd med mossa. Det blir många såna i skogen.
    Ha en fin söndagskväll
    Kram Meta

    Gilla

  2. Jag älskar verkligen mossiga skogar men tyvärr har vi för mycket snö där jag bor så vi kommer inte ut i skogen just nu. Tur att jag får se hur det ser ut hos dig och kan njuta av det.

    Gilla

    • Tack och lov börjar snön försvinna, jag är rätt trött på den 🙂 Och jag älskar också mossiga skogar så nu njuter jag i fulla drag igen!

      Gilla

Kommentera

