Min följeslagare

Min följeslagare på resan mot att lära mig fotografera är min Nikon Coolpix P600. En alldeles nyinköpt följeslagare som jag knappt har hunnit använda ännu. Och där jag har mycket, till och med jättemycket, kvar att lära mig.

Fotot på kameran är givetvis lånat från butikens hemsida, det är ganska svårt att fota sin egen kamera… Inledningsvis kommer jag så klart att ha svårt att avgöra om kameran är bra eller dålig, mycket kan ju likväl bero på min egen okunskap. Med tiden antar jag att jag kommer att ha fler åsikter om det hela.

Nikon Coolpix P600
Fotot är lånat från NetOnNets hemsida, svårt att fota sin egen kamera.

Jag har köpt kameran från NetOnNet där den tydligen inte längre finns med i sortimentet. Hoppas det inte beror på att den är dålig…

Kommentera

