Onsdagstema #255 Humörhöjare

När det kommer till humörhöjare, som är dagens onsdagstema, finns det en hel del att välja mellan. Största svårigheten är att bestämma sig!

Mina djur är (de allra flesta dagar) en rejäl humörhöjare, som jag älskar de där två busarna. Petunior är min absoluta sommarfavorit, de finns i så många härliga och humörhöjande färger. Orkidéerna livar upp humöret även vintertid! Dessutom tål de min ”ömma” omvårdnad. Det var mina humörhöjare – vilka är dina?

8 comments on “Onsdagstema #255 Humörhöjare

  1. Det är mycket man blir glad av! Bland växterna gillar jag både petunior och orkidéer, de höjer humöret hos mig också!

    Gilla

    • Visst är det! Jag tänker att de höjer mitt humör lite extra för att de står ut med mig 🙂 Gröna fingrar är inte direkt en egenskap hos mig…

      Gilla

Kommentera

