Helgbilden 2015-03-08

Det vore synd att kalla min helg för händelserik. Om man inte räknar antalet nysningar eller hostningar, för i så fall var helgen verkligen full av händelser.

Förkylningstillbehör
Nödvändigt sällskap

Helgen har med andra ord tillbringats i nödvändigt sällskap som kanske inte var så himla stimulerande, men som sagt nödvändigt och…

I andra tankar
Härligt sällskap!

… i sällskap som var så mycket trevligare och mysigare. Släpade ut både mig och djuren på trappavsatsen för lite fotografering och inte minst, för min egen skull, lite frisk luft.

En dagdrömmande katt
Dagdrömmer lite 🙂

Ett litet kollage på mina helgbilder för denna helg kommer här!

Det var min helgbild – vill du se fler hittar du dem hos MJ Foto.

18 comments on “Helgbilden 2015-03-08

Kommentera

